Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 12:05:42 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/03879 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Oidrema küla, 19204 
Mihkli-Oidrema tee// Aaduni// Aiamaa// Hansu// Kaasikupõllu// Kahmpaju// 
Kahmsalu// Kaupluse// Koidula// Külavahe tee// Mätiku// Mõisarehe// Oidremaa 
mõis// Palmi// Priitude tee// Pritsu// Põlde// Roosimäe// Sarapiku// 
Spordiväljak// Sulastemaja// Tõitse tee// Vanakubja// Sookatse küla, 60 
Pärnu-Lihula tee// Tõitse küla, Annika// Juhani tee ( MTÜ Oidrema Külaseltsi 
optikavõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912907>  (menetlus nr: 
418170), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister